Friday, August 26, 2011

Keputusan Tepat

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah,

Sudah setahun lamanya blog ini ku tinggalkan begitu sahaja. Atas dasar kesibukan yang melanda. Percaya atau tidak, aku telah bergelar pelajar. Pilihan tepat telah dibuat setahun lalu. Teringat sewaktu hendak menghantar borang sambung belajar di UPM setahun lalu, hantar pun dah last-last minute. Tetapi Alhamdulillah...sudah ditakdirkan Allah akhirnya aku gagahkan jua demi untuk mencapai cita-citaku ini.

Sekarang sudah 3 semester aku lalui di dalam Master HRD ni. Macam-macam jua ranjau yang ku tempuh. Alhamdulillah jua, sudah sampai semester yang terakhir untuk menamatkan pengajian ini. Boleh bayangkan bagaimana hendak menguruskan masa untuk membuat assignment dan tanggungjawab di pejabat. Kesibukan melaksanakan kursus itu bukan alasan untuk aku tidak meneruskan perjuangan ini. Betullah pepatah mengatakan " hendak seribu daya, tidak hendak seribu dalih".

Kepada sahabat-sahabat seperjuangan ku doakan kita semua akan berjaya sehingga mendapatkan segulung Sarjana. InsyaAllah, langkah seterusnya adalah untuk PhD.


No comments: