Thursday, June 26, 2008

-:: Kepalaku Pusing..::-

Kebiasaannya aku akan bangun jam 640pg(lambatnyerr...). Mak akan ketuk bilik dan nyalakan lampu...memang sakit hati kengkadang. Rasa nak tarik selimut lagi nak sambung tido. Kadang-kadang berperang dengan bisikan syaitan yang menyeru umat untuk terus tidur. Aku kuatkan semangat juga kerna selagi aku tak bangun selagi tu lah mak akan mengetuk pintu ku sampai aku duduk dalam mamai atas tilam tu. Pagi ini juga rutin ku agak sama, cuma aku terbangun dengan sendiri. Jam sudah menunjukkan 6.00pg. Awal juga. Aku bingkas bangun. Menarik tualaku. Ohhh malasnyer nak bekerja hari ini. Bangun awal.aku duk ke hulu ke hilir, buka laptop dan sempat lagi tgk blog.

Jam dah menunjukkan 8 pagi aku baru nak bersiap-siap. hari ini agak lambat aku sampai ke opis. hehehe.

No comments: