Tuesday, June 24, 2008

-:: Tak paham lah ::-

Assalamualaikum...bertemu kembali...beberapa hari ni aku ingat nak puasa..tapi tak beradaya..(alasan jer sebenarnya)huhuhuh...Setiap jam 10 pagi dah lepas jadi lipas kudung mesti teringat makanan-makanan yang menyelerakan kat kantin tu...macam mana nak kurus? Hehehe...

Hari ni..tk juga puasa. Banyak juga nak kene settle kan untuk kursus. Ingat nak pegi lawat kem di Perting Valley. Kursus yang aku buat di sini. Dah siap semua, tanya Pengarah dy pulak kata tak payah..bengang tu ade juga. Iyerlahh aku tak nak jadi macam di Perlok. Macam-macam jadi. Siap ade tikus bawah katil. dah ler aku ni geli geleman dgn makcik Iti ni.

Tak nak peserta aku nanti komplen tempat tak selesa. Aku ni bukan apa, nanti dalam laporan aku juga yang akan kena menjawab. hurmmm...serba salah juga. tapi takper aku sabar ajelaa. Ingat esok nak amik jer cuti so aku boleh g jenguk kem tu. Nak pastikan juga. Inilah aku..degil. Kalau permintaan yang aku nak, tak dapat aku akan buat jer walau dengan apa cara sekalipun. hehehe...memang aku mengaku aku ni memang degil.

Wait n see jelaa esok. Kalau aku nak buat gila tadi lagi aku dah start enjin tu nak pegi dah..tapi tak elok mengingkari perintah bos. So apa kata buat secara tidak rasmi. Amik cuti esok.hurrmmm... korang rasa macam mana? patut ke aku pegi?

Tempat ni dekat dgn Bentong. So dari sini ambil masa juga. Aku nak pastikan semuanya tiada masalah. Semua selesa...itu jer...aku tak paham kenapa cadangan aku ditolak...huhuhu

No comments: