Sunday, October 12, 2008

-:: Majlis Hari Raya Di rumahku (Fasa 1) ::-






Semalam aku tidur agak lewat, tetapi terpaksa bangun awal hari ini. Adikku, Jannah ada jamuan hari raya di sekolahnya, manakala fakhriah pula akan ke Kuantan menemui kawannya. So siapa lagi driver yang akan membawa mereka ini ke sana sini, kalau bukan akulah orangnya..huhuhu...

Jam 730 pagi aku sudah bersiap-siap untuk menghantar adik-adikku.
Malam ini jua aku akan mengajak rakan-rakan baikku untuk makan bersama..Sudah lama aku ingin buat makan-makan ni tapi baru tahun ni berkesempatan.

Malam itu aku dan mak bertungkus lumus masak. Hmmm walaupun aku ni memang dasar sngat pemalas untuk ke dapur..hehehehe, namun hari ini, aku seperti tsangat eruja untuk menyiapkan semua juadah. Maklumlah ramai rakan-rakanku akan datang.

Menu pada malam itu ... Ikan Siakap 3 rasa, Rendang Mak, Sayur Sup Cendawan dan buah tembikai... and ada lagi tapi aku dah lupa da...hehehe. Malam itu juga kami berbual panjang. Sangat gembira kerana akhirnya telah tecapai hasratku untuk menjamu mereka.


No comments: