Monday, July 14, 2008

-:: Bentong lagi..::-





Pagi itu aku rasa badan sakit-sakit..penat. Penat. Bangun solat subuh agak lewat. Maklumlahh malam tadi berborak2 di internet. Banyak benda yang aku kongsi. Akhirnya aku bicarakan juga masalah ku pada tomei...heheh thanks for being there.

Bangun sajer dari tidur...

wahh..sangat penat... ari ni ke kem lagi. Rasa malas melanda diriku. Aku kuatkan juga. Melangkah ke pejabat, seperti biasa aku bertukar menjadi seekor lipas kudung. Laporan yang telah disiapkan semalam aku bind. Peralatan semua dah siap. Tanpa membuang masa aku, Ita dan Fetty mengangkat semua barang ke atas. Aku tidak membawa keretaku. Jalan kem di Bentong itu sangat curam tidak sesuai untuk membawa kereta ku.

Sampai di kem ku dengar kembali air terjun. Sangat nyaman. Tetapi entah mengapa kali ini, aku tidak langsung bersemangat untuk jalankan kursus ini.

No comments: