Thursday, November 13, 2008

-:: Akhirnya aku berlari ::-

Inilah buktinya...
Salam...

Bertemu sekali lagi setelah sekian lama ku menyepi diri. Sejak kebelakangan ini aku seakan sukar untuk melemparkan idea untuk menulis di dalam blog ini. Pastinya anda semua sangat marah...hehehe nak buat camna?

Hari ahad yang lalu aku sangat bersemangat untuk berlari di trek. . Huhuhuhuh. Sejak malam itu aku menyatakan hasrat ini kepada mak. Emak hanya tersenyum mendengar hasratku. Malam itu tanamkan azam aku akan pergi jua esok walau apa pun.

Subuh itu mak mengejutkan untuk menunai kan solat. Selepas selesai, aku terus kembali kepada bantalku. Hmmm begitu enak sekali rasanya sambung tidur. Mak hanya senyum melihat gelagatku. Aku tidur sekejap la. Tepat jam 7.00 pagi aku bangun semula dan emak terkejut aku begitu bersemangat. Sesudah mandi dan bersiap kami terus ke trek. Aku mengejutkan adik Jannah. Dia harus juga pergi kerana fikirku dia harus berlari juga bersama aku.

Pagi itu aku membuat larian sebanyak 4 kali pusingan. Sebenarnya aku masih tidak puas hati, tetpi disebabkan adik Jannah terpaksa ke sekolah agamanya pagi itu, aku harus berhenti setakat ini sahaja.

Aku sangat bangga dengan diriku sendiri kerana aku benar-benar telah mengotakan hasratku yang sejak bulan puasa itu tertangguh!!! Tahniah la faiezah hehehehe...

2 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

lari sorang2
tak ajak aku

hehhehehe

tasyadieya said...

ok la tu...aper2 pun teruskan perjuangan akak..sy follow dr blkng jd juruletih....huhuhu...
chaiyukk...chaiyukk