Thursday, November 20, 2008

-:: Perihal kecerian pejabatku ::-

Wajah terbaru ruang legar ofice ku...boleh laa tahan

6 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

mcm kenai jer pic nih
he he he...
mcm depan opis aku jer

hahhahah

Faee Ieza said...

hehehe memanglaaa tak ke kiter sama opis..muahahahahah

dingle_cute said...

"selamat Datang " tu kan cam papan tanda ke umah flat je..huahuahua...lau nk cantik ag lain kali tukar la selamat dtang tu ngan bunga2 ckit..hahahaha....

Faee Ieza said...

ehhh...hahahah yekerr...oh yaniee lain kali kita kene tukar laa..dah ade org komen ni....huhuhuh.eh dingle apa kata awak turun cnie pastu hias2 kan cket boleh?? nnti kita org bayar arr...

dingle_cute said...

ciken...huhuhu...ala boley je lau korang nk i jd perunding imeg untuk korang tp bayaran nyer kena 5 kali ganda harga asal...cos i punyer design i bg yg terbaik.. n ..korang xkan jmpe kat mane2..aaa.amacan?
bolehh?tp kan i rase baek u all bincang ngan bos korang dulu cos i takot u all xde bajek pulak kan..maklum la nk tempah i ni bukan nyer senang..hahahaha....lu pk la sndiri k....wawawawa

Faee Ieza said...

apa ni main ciken ciken pulakk...igt ni pasar ayam ke..hahaha..alaa dari amik u baik i amik Deco Bersama Eric tu lagi bebaloi..betulkan...heheheh