Tuesday, November 4, 2008

-:: Majlis Doa Selamat Ke Tanah Suci ::-





Salam kepada pembaca semua. Pertama sekali aku ingin mohon maaf. Sudah agak lama aku tidak update blog. Aku tidak berkesempatan untuk menulis. Sejak selepas puasa aku hanya dengan kerja-kerja ku seperti biasa.

Sebenarnya memang banyak benda yang telah berlaku sejak aku tidak lagi mengupdate blog ni. Ramai yang sudah agak bising untuk menyuruhku update. Hari ini barulah aku berkesempatan untuk menulis.

Sebenarnya aku baru sahaja selesai berkursus di kuala lipis. Namun setelah habis di Lipis, aku meneruskan perjalananku ke Kuantan. Bertemu dengan rakan. Dan terus ke Terengganu. Wow...letih memang letih tetapi keletihan itu dibayar pula dengan nilai sebuah persahabatan. Sungguh aku sangat bersyukur. Bertemu dengan rakan-rakan. Sudah agak lama aku merancang untuk pergi. Namun kerana kerjaku ini, aku terpaksa menangguhkan sahaja niatku itu.

Tahu-tahu balik dari perjalanan yang agak jauh ini, rakanku Julia diserang pula dengan sakit kuku dan mulut. Sukar untuk dipercayai. Hmmm..untuk Ju, harap bersabar yer... Doaku supaya cepat-cepatlaa sembuh yer.

Itu hal Ju, Ini hal Fahmi pula. Aku sangat bersyukur kerana rakan sebelah meja ku ini akan menunaikan Ibadah Haji dalam masa yang terdekat ini. Agak sedih juga. Bukannya apa, agak lama juga nanti dia akan meninggalkan kami di sini. Mesti akan rindu dengan perangainya yang gila-gila. Takperlah...apa yang penting, Fahmi jangan kau lupakan kami di sini. Doakanlah kami di sini k.

1 comment: