Sunday, November 23, 2008

-:: Karnival Kerjaya PWTC ::-

Dah lama mengidam nak makan set Magadascar nihh...

Basah kene hujan

Takper Kak N belanja...

Lambatnya nak tunggu Kak N ni...dah la lapar ni

Syabas

Ada tak macam model hehehe...

Cantik kan...

Lenguhnya aku kat cni...ni semuanya manusia bukan patung tau...

Karnival Kerjaya Kebangsaan di PwTC 23/11/08


Hari ini aku sangat malas. Malas untuk bergerak dari katil ku. Sejak aku bangun dari tadi aku hanya duduk di atas katilku sambil melihat-lihat web. Semalam lagi aku sudah merancang untuk ke PWTC. Menghantar resume maklumlah hari ini karnival. kerjaya di PWTC Aku hanya ingin pergi suka-suka. Sambil itu aku membantu rakan. Aku mengajak adik Faiz dan Jannah.

Sungguh meriah sampai di sini. Setelah selesai, aku singgah di McD Bangi yang baru sahaja di buka 3 hari yang lepas. Tidak sabar untuk pulang ke rumah. Sangat rindu rasanya. Aku sampai di rumah jam 8 malam dan terus meneruskan aktiviti ku seperti biasa...


6 comments:

Anonymous said...

sempat ag ye singgah n posing2 kat mcd tu...huahuahua....xpe2 bukan nyer selalu kan..kan..kann....hhuhuhu....

Anonymous said...

haaaaa...mesti laaa. mesti possingnye. Nak join katalah nak join..heheh malu-malu pulak dingle ni..dah la cute. Betul ke?

Anonymous said...

a'a mesti la..i mmg cute pon..nape nk bkenalan ngan i ke...hahahaha,,..i x kisah...huhuhu...ala lau dekat da lame i join....kuikuikui...

^^^Q i M t A m I s Y a^^^ said...

bestnya...knp org lain jerk asyik posing..akak xderk ker???...

said...

uit..pi PWTC tak ajak aku....

Jawatan Kosong said...

Apa JawatanKosongKerjaKosong.com tawarkan?

Terlalu banyak websites menyebarkan jawatan kosong, kerja kosong, jawatan kerajaan. Tetapi kebanyakkannya sudah lapuk dan tidak terkini. Ataupun anda terlambat untuk melihat iklan tersebut dan terlepas peluang.

Jangan sia siakan potensi diri anda untuk mendapatkan pekerjaan terbaik. Daftarkan diri anda dengan JawatanKosongKerjaKosong.com. Kami akan menghantar iklan kekosongan pekerjaan dengan segera kepada anda. Update secepat mungkin kepada anda.


Daftar Sekarang