Monday, August 4, 2008

-:: Hari permulaan ::-


Ikan Talapia yang mencuri perhatianku...

Aku sampai di Setiu Aro Resort jam 5 petang. Sampai sahaja aku tengok sekeliling...memang dalam hutan, namun suasana amat nyaman. Ada beberapa kolam buatan. Ada juga kayak. Wow...memang seronok. Tapi aku terfikir juga. Sempatkah untuk aku lakukan aktiviti itu semua. jeng jeng jeng...wait n see.

Peserta datang jam 2 petang. Aku agak bersyukur kerana semuanya selamat sampai. Aku dan rakan-rakan sibuk menyambut mereka. Semua nampak ok. budak2 pun nampak ok. Boleh menurut kata. Tak sangka Hamidah juniorku di Kuittho ada bersama menjadi pengiring dari Poli nyer

Malam itu macam biasa. Aku keletihan kerana petang itu ade riadah bersama peserta. Agak seronok kerana dapat bersama mereka. Dan sempat lagi kami berkayak... Sudah lama tidak berkayak seingat aku, semas di U dulu aku adalah ahli kelab kayak..Tidak sia-sia rasanya masuk kayak..masih ade skill yang dipelajarai.hehehe..Bersama Haji Sipon..waaa di mana dia sekarang yer...

Jomlaa kayak...

2 comments:

Wahidah said...

wak...seronok nyaaa die berkayak....asyik bz je die ni yeaa...

My Hazle Eyes said...

nak buat camna awak...jomlah ikut nak tak???