Monday, August 18, 2008

-:: Perihal kerbau pendek ::-

First time datang di kem Alor Gajah. Macam macam yang berlaku kepada ku.... Aku tak nak la demand sangat nanti ade pulak bunyi2 di celah-celah pintu tu..apa yang aku tahu. setelah menghabiskan kem ini aku sangat puas hati dengan feedback semua peserta.

Kerbau pendek menjadi isu topik hangat yang keluar setiap kali kami berdiskusi tentang kembara yang akan dijalankan. Aku mahu kembara malam. Tetapi disebabkan kerbau pendek itu dan tambahan pula perlu dapatkan pekeliling(sapa yang ajar pakai pekeliling ni?) Setahu aku KP pun tak penah sebut. Huh! Aku tetap bersabar...takper...untuk kali ini sahaja.

Tapi apa yang paling buat aku puas hati adalah...jeng jeng jeng....aku dapat membalas kembali paku serpih yang ditabur pada aku oleh mereka-mereka yang brengset itu..hehehe

Waktu acara penutup...aku berucap tanpa belas kasihan aku bagi das demi das tembakan bak kata abang Mat Ju.. Serangan peribadi hahahaha....Aku sangat puas hati...Walau bagaimanapun banyak pengajaran yang telah aku dapat sepanjang aku di sini. Almaklumlah aku ni sangat berjiwa lembut...ramai yang suka pijak... tapi takpe..pijak laaa. Nnti tunggu masa sajer. Aku akan menyerang. heheheh

Kepada yang dah terkena serangan aku tadi..aku mohon maaf lahh..tapi sapa suruh carik pasal dengan aku hehehe. mesti korang tak paham apa yang aku tulis kan...takper...teruskan bacaan anda.


2 comments:

F M Y said...

salam...biasa la tu kerenah JL ni dia macam tu la..nak mengkongkur KF jer..so apa keputusan dia je nak buat...

babyallisya said...

ala....cite sbnarnye...j/latih tu ada sifat PEMALAS...em...sakit ati jer...reject ar lpas ni nk g kem tut.....