Tuesday, September 2, 2008

-:: Aku ::-

Bilakah hidupku akan ceria kembali bak pelangi yang berseri??

Sedihnya hari ini...hari ini kerja. Waktu masuk pejabatku 7.30pg. Tapi macam biasalah...Faizah...hehehe. Kul 750 bau sampai. Jem yang teruk sangat. Aku tidak boleh berbuat apa-apa. Aku keluar rumah jam 715pg tetapi tidak dapat juga untuk sampai cepat.

Rindunyerrr pada kerusi meja mesin fotostat pinter kat pejabat ni. ehehehe. Aku lihat mie dan fetty dah pun sampai awal lagi. Setelah memberi salam aku duduk dan tersenyum...dah lama aku tidak menikmati suasana pejabat yang nyaman di pagi hari begini. Huh...sangat selesa.

Tetapi lama kelamaan aku rasa tidak bermaya..Hari ini hari kedua puasa. Badan aku betul-betul tidak bermaya.

Malam itu aku Solat tarawih dan agak layu. Aku tersengguk-sengguk. Sangat mengantuk. Yang pastinya, adek ku ade test rabu ni, so tk leh kacau. huhuhuh. Anyway Goodluk k.

Kawan-kawan mana kah dikau menghilang. Di saat ini aku sangat memerlukan seorang teman...namun semua orang yang aku hubungi semuanya sibuk belaka. Aku pasrah..dunia lihatlah diriku ini. Kesedihan yang melanda masih menyelubungi diriku di waktu malam pekat. Tetapi aku sentiasa cuba membahagiakna hidup ini dengan gelak tawa dan gurau senda yang sebenarnya hanyalah lakonan semata-mata...

4 comments:

F M Y said...

huhuhuh...salam...jangan dikau bersedih kerana senantiasa ada kawan2 yang sayang kat ko n ingat kat ko cik faizah...aku kan ada ...bila aku tak sakit kan aku selalu sakat ko kat sebelah tu kan...so ko jangan risao kalau ko rasa sunyi ko call la aku or kawan2 semua ada...maraming selamat pohh

Wahidah said...

salam...akak what happen nie..knp tk bgtahu..kenapa bersedih nie??? cheer up sis...salam ramadhann

ayoi said...

errr..
salam mantan boss...
hehehhe..
jgnla sedih boss..
rileks la..
tak rock la..
bak kata fahmi.
ramai sahabat2 yg ada ..
apa gunanya sahabat..
kalau xsaling bantu membantu..
:P

My Hazle Eyes said...

Biasalah, kawan ketawa memang senang sangat kita jumpa. Tetapi kawan yang sanggup untuk bersedih bersama memang sangat sukar untuk kita temui. Walaubagaimanapun aku tetap menghormati siapa sahaja yang sudi untuk berkongsi dan berkawan denganku...Terima kasih sahabat-sahabat yang amat perihatin...