Tuesday, September 30, 2008

-:: Mengemas Ofice ::-

Di kala semua orang sibuk mengemas rumah masing-masing, namun lain pula ceritanya dengan aku ni...aLMAKLUMLAH... AJK Keceriaan. Hahaha. Aku masih lagi datang bekerja. Hari Isnin itu aku masih bekerja! Aku, Ita and Fahmi. Awal-awal kami telah pun rancang untuk mengemas pejabatku yang dah rupa macam tongkang pecah ni.

Hasilnya belum begitu menyerlah. Selagi tidak membeli aksesorinya. Pagi itu, sebelum memulakan tugas itu, kami agak buntu bagaimana untuk menyusun kembali barang-barang supaya tidak nampak bersepah. Nak pecah juga memikirkannnya. Dah lah kami ini puasa, mengangkat rak besi itu memang memenatkan...

Walaupun penat hari itu, namun kami berpuas hati melihat perubahan itu. Hari itu aku balik awal. Tiada sesiapa lagi yang bekerja waktu ini. Aku balik dan meneruskan kerja ku di rumah pula. Mengemas...

No comments: