Sunday, September 28, 2008

-:: Berbuka Bersama Famili ::-






Aku banngun tidur agak lewat hari ini. Maklumlah, sudah lama tidak menikmati tidur yang agak lena. Malam itu tidurku sangat lena. Sangat nyenyak aku dibuai mimpi. Hari ini cadangnya hendak membelikan adikku baju raya. Hmmm agak lama juga berfikir di mana hendak dituju. Akhirnya kami setuju untuk ke Sogo. Sampai sahaja di sana, aku agak kaget melihat limpahan manusia yang berlumba-lumba untuk membeli persiapan raya. Tanpa membuang masa aku meredah di celah-celah manusia itu mencari semua barang keperluanku.

Walaupun penat, namun aku balik dengan hati yang sangat pusa kerana apa yang aku hajatkan telah dapat aku tunaikan...hehehe. Sampai sahaja di Bangi aku teruskan perjalanan ke Vilage View untuk membuat tempahan makanan berbuka puasa. Malam ini aku sekeluarga akan berbuka di sini. Aku belanja. Hahaha...Alhamdulillah... makanannya semua seda belaka. Malam itu aku tidak solat tarawih. Aku sangat bersyukur dengan rezeki yang Allah telah berikan kepadaku. Alhamdulillah...

No comments: