Wednesday, September 3, 2008

-:: Berita gembira ::-

Hari-hari jem..huuuhu

Pening aku jem cam ni...huhuhu....



Hari ni aku ke pejabat seperti baisa. Tetapi tetap lambat juga huhuhu. Alasan tetap sama. Huhuhu...Jam...Aku terus msauk ke pejabat. Hmmm sorang pun takder. Yang ade cuma Atiqah dan Ita SU ku. Mie dan Fetty MC hari ni. Agak sunyi.

Aku terus buka laptop seperti biasa dan meneruskan kerjaku. Tiba-tiba mesej ku berbunyi...

Salam, akak...huhuhu, trharu nie, Alhamdulillah, terima kasih byk2 kak, saya dapat intervew KPLI 2, akak tgkla sndiri, huhu, makash kak...


Aku memanjat kesyukuran. Alhamdulillah akhirnya sahabtku Nik telah dapat panggilan interview kpli yang amat diharapkan... aku membantu setakat yang mempu sahaja ye ... yang lain terserah padamu..Aku sentiasa mendoakan kejayaan menjadi milikmu...

Jauh di sudut hati ini, aku terasa amat bersyukur, gembira. Semoga berjaya. Dah kaya nnti jgn lupa org kat cni dah laa..huuhuhu.

Aku meneruskan tugasku... Pejabatku sangat sunyi. Di manakah semua orang ni.. Aku terus kan juga menaip laporan. Hmm...adek ku sorang ni senyap pula hari ni. bagaimana test ari ni agaknya...

Jam menunjukkan 9 pagi barulah En. Zilam dan Fendi tiba...Terus menyiapkan laporan.

Satu lagi berita gembira dari sahabtku di selatan. Hmm syukurla. Dia sudah berbaik semula. Alhamdulillah. Aku gembira hari ini mendengar berita-berita itu...

Dan satu lagi berita yang paling gembira, senarai Cawangan Modal Insan telah keluar....Kami berjaya akhirnya...huhuhu..Sesiapa yang meramalkan Cawangan Modal Insan akan dimansuhkan tahun hadapan..!!!! Kau sudah kalah!!! Kami menang...Aku menang...Mie, Fetty!! bila lagi kita nak open table jom arrr...meraikan berita yang paling gembira ni....hehehe. Kepada cawangan yang di depan tu, lain kali jagalaa mulut anda yer...heheheh. Lebih baik jaga cawangan sendiri daripada nak jatuhkan cawangan kami yang semakin hari semakin hebat ni..wawawa.....

2 comments:

Wahidah said...

congrats sissss

Anonymous said...

ade gak terselit cite tut...malunye...ape2 pun makasih byk2 kak....