Monday, September 15, 2008

-:: Dia merajuk agaknya.. ::-

Kebiasaannya, dia akan menghantar mesej sebelum sampai ke tempatnya.
Tetapi tidak hari ini. Sehingga Subuh tadi dia kelihatan amat sugul.

Adakah dia merajuk?
Hmmm...bagaimana agaknya untuk memujuk hatinya yang sedang merajuk?
Mesej juga aku hantar berkali-kali.
Tetapi tiada balasan. Selalunya sedang dia bertolak menuju ke tempatnya dia lantas akan memberitahuku. Tidak juga hari ini.

Hari ini dia merajukkah?
Mungkin malam tadi tersentuh hatinya dengan kenyataanku? Macam-macam aku fikirkan. Tetapi tiada lagi balasan sms darinya sehingga pagi ini.

Adakah dia sibuk?
Hmmm... selalunya sibuk, dia akan beritahu sebabnya. Sehingga jam 9.28 pagi ini dia masih tidak membalas.

Adakah dia sedang tidur?
Tidak mungkin begitu. Hari ini adalah hari yang paling penting baginya. Wahai kamu... jangan lah merajuk lagi... Tolong beritahu sebabnya. Sekiranya aku yang bersalah, maafkanlah.

5 comments:

babyallisya said...

elehhhhh....msti akk gduhkn...huhuhuhu...buag yg keruh amik yg jrnih...kalo xjrnih gak panggil indahwater...huahuahua...

tasya said...

akak...sape plak yang merajuk nie.... ala kak nk tau tau ubat merajuk tak...senang jerkk..petua dia dah lama tasya amalkan akak ckp la pada mereka yang merajuk...ianya berbunyi...

kalo dah puas merajuk dah betul2 boring..msj le xpun coll ker??? hehehee....comperm xjd merajuk..huhuhu..kalo x cayer tnya yati...

jellyfish said...

aa..
akak,tol kate tasya tu...
kui3...
ala akak,xya la pk yg bkan2
lau x blas msg tu meti besebab..
hehehe....

My Hazle Eyes said...

Nak buat macam mana selalu setiap masa anto mesej...ni tiba2 senyap pulak...huhuhu. Tapi dia dah ok dah.hehehe

utusan_pantai said...

akak..sape pule yg merajuk nie...ish2...buat akak susah hati jer kan....